So frikin´ nice

Vi kom ut på en joggingtur igår trots allt. Vi möttes på tuben först och båda var riktigt schletna, men vi åkte hem och bestämde att vi skulle ses om två timmar. Sagt och gjort.
Kom inte alls in i någon bra andning, tror tyvärr inte att jag kan skylla på dålig kondition där utan pollen. Det gick liksom inte att dra efter ett djupt andetag, det kändes som att det satt små fjun inne i halsen som bara stoppade upp luften. Kändes inte snällt mot Camilla, men jag var tvungen att gå ganska långa partier.
Idag ska jag försöka komma ihåg att ta mitt pollenpiller, så får vi se om det blir bättre på torsdag när vi kör igen.
Nu är det spinningpasset som gäller och sedan jobb.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0