Saknad

Åh, i morgon kommer min älskade syster Minst hem efter en två månaders lång resa i Thailand. Fy fan vad jag har saknat henne. Hon liksom fattas oss när vi umgås vi systrar. Visst det är inte som att jag och syster Mellan inte kan umgås på tu man hand, men man är van att alltid ha den tredje systern där, någon som fäller in den slutgiltiga kommentaren i en diskussion, någon som fortsätter dra ut på ett skämt, trots att det sedan ett tag är slut. När vi haft våra vardagsmiddagar med familjen E så har det alltid varit någon som varit borta.
Både syster Mellan och jag har fått för oss att vi sett syster Minst på stan några gånger. Saknar man henne då eller?
Jag kan bara säga att jag kommer böla som en stucken gris i morgon när jag får träffa henne. Haha, syster Mellan, Svampen och jag kommer tjura som små barn bara för att hon kommit hem. Men vi har ju faktiskt saknat henne.

Så, kom hem nu lillasyster!!


Hon är ju inte det minsta brun... syster minst längst till vänster.

Syster ,minst i mitten. Så gott som...jävligt brun.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0