Meet the Fockers

Nej kanske inte riktigt, men nästa helg ska vi träffa lite tyska släktingar till Älsk. Hans kusin kommer till Sverige med sina små gullungar. De var typ de enda jag kunde konversera med för jag fattar inte vad de säger och de fattar inte vad jag säger, men barn har mer fantasi så man kunde i alla fall leka med dem och de tyckte det var kul. Resten av släkten var nog lite stela när jag försökte börja leka med dem. Stifft.

Vaknade klockan fyra i morse av att det var lite halvljust och att jag hörde musik och massa glada människor. Kände nästan att jag skulle klä på mig och gå ut och joina dem, det lät verkligen som att de hade roligt. Men istället låg jag kvar och drömde att jag hade försovit mig så jag vaknade med stressat hjärta.

Nu blir det att pudra näsan och off to work för att bränna lite kalorier.
So long fuckers!

Say what?
Postat av: smäm

vart jobbar man där man bränner kalorier :)

2009-05-23 @ 10:37:35
URL: http://smam.blogg.se/
Postat av: sannie

snygg header! XD

2009-05-23 @ 12:56:38
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0