Barbie-que

Igår. Ja igår blev en riktigt trevlig dag. Först spenderade man några timmar på ett ställe där man tjänar pengar (okej jag bjuder på den- ja det var malmskillnadsgatan), åkte sedan hem för en uppfräschande dusch och nysminkning.
Mötte upp Ullsi-bull och Svampen för att införskaffa något ätbart. Vi hade hört att det var grillkväll, så vi gick in på Hemskköp och köpte grillad kyckling. Det tyckte vi var väldigt bra gjort.

Vi gick och gick och gick och gick tills vi till slut var framme och kunde skrika HELA HAVET STORMAR och norpa åt oss varsin stol. Det var riktigt mysigt att sitta ute en dag i maj, det var lite småkyligt, men vi satt alla nära varandra och vi var väl utrustade (nej det var inte en särskrivning utan det ska vara väl      utrustade) med halsdukar, mössor, vantar, filtar. Till och med kakor för hemfärden om man blir hungrig eller fyllesugen.

Efter två kycklingklubbor var, någon cider och lite musik vi inte riktigt tyckte var party så började det regna. Mys. De flesta stolarna hade blivit lediga då de flesta inte var utrustade med halsduk osv. Så vi hoppade in under jalusin och njöt av att höra regnet falla ner. Efter några minuter upptäcker dock Svampen och Ullsi-bull att regnet från jalusien droppar ner på deras ryggar så de springer in. Vi andra sitter kvar och skrålar SOMMARTIDER HEJ HEJ!

Trots att det blev en kort kväll för min del så var den sjukt trevlig. Vi fick sjunga lite, äta lite, dricka lite, umgås lite, klappa hunden lite, prata mycket.
Längtar till nästa lördag. Då jävlar. Nu laddar vi tjejer!!!

Say what?
Postat av: Mari

vilken mysig kväll ni verkar ha haft det, en riktigt sommarkväll. Förutom regnet då =) hehe



Ja, Gabriellas sång är såå fin. Jag gillar nog Mollys version bäst, men Helens version gör sig helt klart bäst i filmen..

Ha ha, godiset är uppätet ;). Men du ska veta, jag tänkte faktiskt på dig när jag stod och plockade..ha ha :).



Kram o Puss

2009-05-09 @ 10:20:09
URL: http://marriie.blogg.se/
Postat av: Linn

Mysigt att ni kom - även om det var kort :D <3

2009-05-09 @ 11:01:34
URL: http://dagenslinn.blogg.se/
Postat av: Erica

Exakt! Måste ju ta mig dit snart och knäppa lite kort också ju! Tack tjejen!! :D Kramar

2009-05-09 @ 13:14:56
Postat av: Erica

Eller hur! Det är riktigt kul att flytta och inreda något helt nytt! :D Varje gång jag flyttar så säger jag också att jag aldrig tänker låta det bli stökigt :P haha. Efter en vecka så var ju det kört :P

2009-05-10 @ 12:33:39
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

nice header du har :D



späna gärna in vårat band här! eller hör mig sjunga ensam längre ner :)

http://lisabjernhagen.blogg.se/category/lisa-sjunger.html

2009-05-10 @ 18:13:45
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0