Vad händer yao?

Vaknade, sträckte på mig, klädde på mig och drog upp rullgardinen  - - -  Va fan??? Till min stora fasa har marken täckts av något vitt som fortfarande faller ner på marken. Jag pallar inte. Nu får vintern vara över och våren får gärna vara här. Misstolka mig inte. Jag älskar snö, men då får det gärna vara typ 5-10 minusgrader och solen ska lysa. Men nu är det inte riktigt så det ter sig i storstaden. Det är mellangradigt, solen är totalgömd och snön är mjuk och blöt. Inte riktigt som vi vill ha't.


Say what?
Postat av: Mari

Sc: Gårdagens avsnitt av Spårlöst satt verkligen spår. Men, jag gissar att de flesta avsnitt kommer sätta spår. För, jag är sååå blödig. ha ha.



2009-03-10 @ 16:49:43
URL: http://marriie.blogg.se/
Postat av: christine

Jag vill också ha vår och ingen mer snö! Ååå, ljuva asfalt.. ;) Gillar din nya design stumpan! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0