Underbara familj

Ja inte så stor del av min egna biologiska, men däremot min extrafamilj. Har precis kommit hem från vardagsmiddag hos familjen E. Dundermysigt. Fick asgoda biffar, med vitlöksfrästa hari covert ( hur i helsike stavas det?) och ris. Tant har så grymt mysig lägenhet, massa ljus och fint inredd. Kan inte bli annat än gött där.

På måndag far min minsta lillasyster till Thalandet i två månader den bastarden (okej är det någon som är en bastard så är det ju jag, haha. Päronen kom på att de kanske skulle gifta sig efter de fött mig). Hoppas verkligen att hon kommer få det riktigt grymt och jag kommer sitta som en stalker och gå in på deras resedagbok all the time.

Nej nu ska jag gå och poppa popcorn och hoppas att love vill checka Låt den rätte komma in med mig. Hoppas.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0