Time to say goodbye

Nu är det verkligen dags att nanna. Är så trött.

Åkte och käkade lunch i byn med Syster Mellan och Svampen. Syster Mellan sa upp sig från hellhouse idag. Helt rätt syster! De är så sjukt efterblivna där så det räcker och blir över.
Åkte sedan hem och fikade med syster för att sedan åka till jobbet och stänga. Greken stannade och vi gick som sig bör till Donken efteråt. Usch, vad jag inte tycker om den maten, haha, men ändå äter jag den.

Imorgon är det utgång. Är totaltaggad. Vet dock inte vad jag ska ha för pjuck på mig, det var så länge sedan jag gick i högklackat så jag får se vad det blir. Det är välgörenhetskväll. Ska bli askul. Dansa dansa!!! Party party!

Åh, nu är syster Minst framme i Thailand. Fick mess av mamma tidigare idag att de var framme och att allt hade gått bra. Fan va jag hoppas att de får det bra. Älskar dig syrran så ta hand om dig!!!

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0