Till dig Alex :)

Hmm, tror inte att detta bättrar på men du kanske kan skatta dig lyckligt(?) att du bara väntar ett barn. Check this out. Hon som födde 8lingarna.

octomom-nadya-suleman-pregnant-pictures by FayZSpace.

Say what?
Postat av: Alex

Men FY FAAAN! Jag dör.

Det är helt sjukt!

Men jag tycker ändå att hon inte har så väldans mycket bristingar på magen som man kunnat tro..

Men oj oj. Och jag som tycker det börjar kännas lite obehagligt när Liten börjar böka omkring hysteriskt därinne nu, känns som en alien - vad ska då inte ÅTTA kännas som? :)

2009-03-11 @ 05:11:18
Postat av: Carro

men jag kräks på allvar. ådrorna är ju det äckligaste jag sett.

jag tar tillbaka alla drömmar jag haft om trillingar. jag vill bara ha ett barn i magen i taget

2009-03-11 @ 12:01:00
URL: http://fittler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0