The time has come

Det vi alla har laddat för är äntligen här. Finalen i Schlager är ikväll. Har ju då som sagt lyssnat igenom de flesta bidrag som ska vara med ikväll, somliga har jag inte ens brytt mig om att lyssna på då jag total-inte-diggar-dem. Typ operalåten. Visst varför skulle inte den kunna vinna när ett hårdrockband tog hem största finalen av de alla? Skulle inte förvåna mig det minsta.

Ska nu piffa till mig det allra sista och sedan sticka till affären och köpa lite nödvändigheter som man bör ha på ett schlagerbord.

Heja Sara, heja Sarah!!!..... och EMD, och Måns, och Alcazar och säkert några till. Tror jag blir glad vem som än vinner. Dock inte operalåten.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0