Svimfärdig

My god! Kändes som att det bara svartnade för ögonen efter första halvtimmespasset och trodde då att jag aldrig skulle palla det andra som var dubbelt så långt, men det gjorde jag. Det var riktigt tufft dock och hjärtat gjorde ett litet skutt efter halva passet som försvårade det lite, men jag sitter här nu nyduschad och proppmätt så jag lever.

Har dragit en liten vit lögn för min karl, har sagt att jag ska till byn för att joina syster Minst på lunch, men i själva verket ska jag dit för att köpa en present till honom. Vet dock inte vad jag ska köpa. Han önskar sig inget. Kanske blir något som förra året. Ett besök på Cosmonova. Dels för att vi inte har så mycket pengar och dels för att det känns onödigt att köpa något bara för köpandets skull. Helst skulle jag ju vilja att det är något personligt från mig, typ som halsbanden. Får se vad det blir. Hittar jag något som är typiskt honom så köper jag det såklart. Wish me luck!

Ikväll är det andra chansen. Limpz är du redo med  mobilen?

Say what?
Postat av: Erica

Eller hur! :D

2009-03-07 @ 20:04:39
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0