No idea

Har noll blogg motivation idag. Well? Varför skriver jag då? Jadu, jag har verkligen ingen aning.

Vet inte ens vad jag ska göra idag. Syrrorna försöker dra med mig ut ikväll. SKitkul, the only thing is att jag har verkligen noll pengar och då är det inte speciellt kul.
Ska eventuellt sysselsätta mig med att följa med syster Minst till vårdcentralen och frisören så hon får lite saker gjorda innan hon drar. Om jag är avis? Njae, inte direkt faktiskt. Visst jag skulle vilja åka utomlands, men inte så länge. Jag är helt enkelt inte den typen. Har aldrig riktigt kännt den längtan. Men visst, jag vill till solen.
Ska istället till London i juni. Det ska bli skitkul, var ett tag sedan jag var där kan man ju säga.

Nej, nu ska jag försöka peppa mig med lite bra musik (läs: jag ska nu inpränta varenda text i varje bidrag som ska vara med imorgon, för att knäcka Limpz som också suttit och smygtränat)

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0