Monday monday

Måndagar för mig känns inte lika jobbiga som de gjorde förr i tiden. Förr i tiden hade jag liksom ett jobb där jag jobbade min bakdel av mig. Nu för tiden har jag ett jobb där jag mer odlar en bakdel, det vill säga jag jobbar inte mycket. Så måndagar känns mer som att jag väntar på att veckan ska börja vilket betyder imorgon, tisdag.

Ska i alla fall på möte idag, inte speciellt långt, men det är betalt och jag tar mer än gärna emot de pengarna då jag missade igår på grund av migränfan.

Skulle egentligen vilja träna men känner mig som sagt lite småbakis (migrän) och känner att jag inte har de krafterna, men förhoppningsvis blir det en promenad i alla fall. Får se.

Ska nu njuta av vårt überrena hem. Love it. Återkommer kanske med lite pics senare.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0