Mätt

Har precis ätit thaimat så att det snart sprutar ur öronen. Gott som in i.
När karln kom hem så bytte jag om och gjorde honom sällskap på en solskenspromenad som slutade hos farmor. Hon blev glad när vi kom förbi med en chokladask och lite blommor på 95-årsdagen. Älsk fick även träffa min 3:e faster så nu tror jag han har träffat så gott som hälften av släkten i alla fall, bara andra hälften kvar.

Började lite smått att städa idag, det gick ganska bra. Ska fortsätta imorgon, då går jag mer på djupet. Det ska verkligen lukta rent tänkte jag. Och jag ska totalvädra, för denna lägenhet luktar instängt oavsett hur länge du vädrar.

Ska hoppa in i duschen nu och duscha riktigt varmt för jag sitter här med tjocka lager på mig och fryser ändå. Brrr.

Imorgon kommer mina älskade päron hem. Det ska bli trevligt för det var ett tag sedan vi sågs.

Piis

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0