Klippande ögon

Why? Varför kan man inte bara skriva ett inlägg och sedan logga ut? Nej jag är en samlare så jag har såklart samlat på mig en massa länkar som jag sparat så jag har 40isch bloggar som jag följer dagligen. Får jag nog? Nej, jag vill helst få en OD av blogging så jag går in på folks inlägg, klickar in mig på kommentarer och hittar ju till en massa nya bloggar. De som fångar min uppmärksamhet mest är såklart vänners bloggar, babybloggar och folk som är kreativa och skapar fina saker typ foton, egna kläder, lerfigurer. Jag kan inte förklara hur mycket jag avskyr alla modebloggar. Tycker allt ser likadant ut. Designen på bloggen, inläggen med kollage av det senaste på cat walken eller dagens outfit. Känns bara så uttjatat.
Något annat som är uttjatat är jag.

Nu loggar jag ut och går och lägger mig. God natt!

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0