Isn't it lovely? Isn't it wonderful?

Jag vet att det är en massa tjöt och gnöt i bloggar om vädret nu för tiden, men vem kan låta bli att skriva om det? Helt jävla underbart. Vaknar upp pigg som en mört, klär på mig lite och till min förvåning fryser jag inte när jag lyfter på täcket. Går in i köket för att göra frukost och vad hör jag? Fönstret som är halvöppet bjuder på ljuvlig musik från fåglarna, marken utanför är torr. Ibland tycker jag verkligen att man kan lukta att det är vår. Det luktar liksom varmt, torr mark, frisk luft.

Ska äta upp min frukost nu bestående av fil med flingor och blåbär och smörgåsar med ägg och kaviar, sedan hoppa in i duschen för att sedan dra till jobbet.

Say what?
Postat av: Alexandra



Åh! Jag älskar oxå våren.. Verkar dock inte bli någon sol idag! :/ Sen hörde jag att det skulle komma snö igen på onsdag. Vafaan!



Kram!

2009-03-22 @ 10:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0