Feber?

Sitter här framför datorn och hänger som vanligt. Min dag idag:
¤ vaknar och äter frukost
¤ tittar lite på fejjan och blogg
¤ tittar på tv
¤ myser med pojk
¤ tittar lite mer på fejjan och blogg
¤ äter lunch
¤ tittar lite mer fejjan och blogg
¤ packar väskan och drar till KK
¤ spinnar en timme
¤ försöker ta mig hem med sthlms kommunaltrafik (tar 1h vanligtvis idag tog det 1h40min. Jag hade köldskador när jag kom hem, är fortfarande en istapp)
¤ lagar pannkakor
¤ Greken kommer och vi kollar Ballar av stål
¤ älske pälsk kommer hem
¤ jag tror jag har feber och går nu och lägger mig.
 God natt från hypokondri-Cicci

Say what?
Postat av: bea

men vad himla söt du är! tack!

Om du vill får du absolut göra det! Kram

2009-03-24 @ 00:23:28
URL: http://beatasbilder.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha jag älskar ballar av stål! =D

2009-03-24 @ 15:37:06
URL: http://fittler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0