Everyday, is to getting closer, going faster then the rollercoaster

Wow! Jag kan inte påstå att den pirriga fjärilsliknande känslan i min mage blir mildare av att den underbara solen lyser in genom mitt fönster just nu. Jag blir bara så glad. Har precis ätit en stadig frukost och ska nu hoppa in i duschen för att sedan ta en solskenspromenad och lapa i mig lite D-vitamin, det vill säga solstrålar.

Under dagen ska jag laga lite mat i och med att vi storhandlade i fredags så nu blir det storkok som vi sedan kan frysa in. Ska försöka hinna med att gå på Jessys spinningpass också. Svetty svetty.

Igår var det nice. Hade mina pass på förmiddagen, syster Minst var den enda som dök upp... Drog hem och duschade en snabbis för att så snart mötas upp i byn - vi skulle se Män som hatar kvinnor. Jag började läsa boken för typ två somrar sedan men kom bara igenom halva. Jag kom aldrig in i den riktigt, tror det kan bero på att alla hade verkligen höjt den till skyarna. Den är SÅ bra. Du bara MÅSTE läsa den. Då blir det liksom motsatt effekt i min hjärna. Men jag tycker filmen var grym. Och jag verkligen älskar Mikael Nyquist. Han är så jävla grym. Carro du måste se den.  Kan ju i alla fall säga att det inte är en må-bra-film. Vissa scener vill man både gråta, slita sönder pungen på närmsta man, slå han som spelar rollen riktigt hårt om man träffar på honom på stan. Den gick in i hjärtat.

Det värsta med sådana här filmer är att man inte kan säga efteråt: Det är bara på film. Det är inte bara på film. Det finns verkligen sådana karlar i verkligheten. Vem vet om det kanske inte satt två stycken av de i publiken. Fy fan i helvete. Gillar verkligen hämndscenen. Kunde inte bli mer klockren. Ah, jag tycker att denna film får 5 pungkross av 5 möjliga. (Pungkross är bra...)

Efter filmen var det tänkt att Syster Mini (Elin) skulle få välja var vi skulle äta, men det tog henne typ hundra år att bestämma sig. Hur som helst drog vi då in till Kungshallen så man kunde välja bland många möjligheter. Gott och mättande. Drog sedan hem och shoppade proviant till Melodifestivalen, det vill säga chips, godis, kakor och cola. Kan det bli bättre?

Tyckte Sarah Dawn Finer, Anna Sahlene & Maria och Agnes hade bra låtar. Japp. Mest Sarah's. Hon har sådan grym pipa.

Tycker inte riktigt att Limpz skötte sin roll som Mello-mess-kompis. Får väl ha överseende då hon låg i 40-graders feber. Krya på dig!!!! Den 14e mars gäller det!

Say what?
Postat av: linn

ja vet, verkligen inte okej att de tog mej en halvtimma att svara på ditt första mess.. ja yrade typ. :P



men du, vadå fira elin? var de hennes present? tänkte eftersom de va bra långt tid seb hin fyllde 18,,, mamma o pappa o bror o john såg också den filmen igår, riktgt bra sa som med. :) JA ska se den i veckan,



nu ska ja kurera mej så ja kan jobba imorgon, alvedon is my drug. längtar till den 14! PUSS!

2009-03-01 @ 10:50:55
URL: http://dagenslinn.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Samma sak har hänt mig med den boken. Det GÅR bara inte.. Jag kommer 50 sidor in, sen har det tagit stopp. Hur många gånger jag än har försökt. Märkligt!

Men 5 pungkross av 5 låter ju verkligen super! Hahah! Ska oxå se den snarast! Puss!

2009-03-01 @ 11:11:36
Postat av: Erica

Det är ingen fara med lilltjejen nu ! :D Hon e frisk ^^

2009-03-01 @ 19:32:30
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0