Det blir inte alltid som man tänkt sig.

Skulle bara ha lagat en liten sats med pannkakor, men det blev tre små satser. Skönt. Förhoppningsvis blir det lite över om inte karln äter som en häst idag och då kan man frysa in. Det är bra.

Hmm, undrar om man ska kolla Let's dance eller gnugga in sig i soffan bredvid karln och se på film. Tror det lutar åt det senare. Eller om man först kollar dansshowen och missar att se vem som åker ut (går in på aftonbladets hemsida sen istället) och kollar på filmen efter. Ja så blir det nog.

I morgon tengo mucho que hacer (har jag mycket att göra) från första morgontimmen. Först är det två spinningpass, sedan fixa i ordning sig lite snabbt, ner till affären för att hämta smörgåstårta och lite efterrätt. Vidare till farmor för att fira henne - 95 år. WoW. Min lilla favoritgumma fyller stor. Eller kanske gammal, eller livserfaren eller ett år mer. Beror lite på hur man ser det. Oavsett hur gammal eller ung hon är så har hon alltid och kommer alltid vara min allra bästa vän och förebild. Tänk att om fem små år fyller hon Linnépapper (100lapp). Krutgumma.
Efter det lilla kalaset hoppas jag hinna hem för en snabbdusch så jag hinner fixa mig för sedan bär det av till Limpz. Ska bli spännande att se hennes nya lya, kanske mindre spännande att se katterna...Aaatjo. Men jag planerar knapra lite piller innan. Fast om jag känner mig själv så kommer jag sitta med båda katterna i knät och gosa in min rudolfnäsa i deras päls och andas in djupt för att de är så söta. Efter att jag anammat mig ett astmaanfall ska vi girls skråla och skåla i takt till schlagerpulsen som det kommer bjudas på på tv:n. Schalgerfinal. Jag har mina favoriter. Tycker att det är riktigt stark final i år. Har aldrig tidigare varit med om att jag tycker så många låtar är bra.

Väntar nu på att gubben (hatar det uttrycket) ska komma hem så vi kan smarra pannkakor. Efter det ska jag poppa popcorn. Supersugen.

Say what?
Postat av: Erica

Ja, men man blir ju så förbannad! :D haha

2009-03-13 @ 19:26:32
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0