Datorjävel

Satt igår kväll hemma hos sytrarna och hade nästan skrivit klart mitt inlägg när datorn la av. Bajs. Jag kan verkligen älska datorer ibland. Not. Hur som helst så var jag hemma hos de och vi åt middag tillsammans. Svampen kom också förbi, hon ville också säga hejdå till lillasyster. Hon började till och med gråta, skrutten.

Gjorde väl inte så mycket speciellt, vi kollade på lite bilder som syster Mellan la up på fejjan, frågade konstant om hon var nervös, frågade om det gick bra med packningen, lyssnade på musik.
Gick upp i morse och mötte syster Minst och gick ner och handlade frukost. Helt plötsligt är det dags för hene att åka. Min lilla skrotegums. Ska vara borta nästan allt för länge. Visst det kommer nog gå ganska fort ändå, men två månader, kanske mer. Hon kommer ju vara så djävulskt brun när hon kommer hem. Som tur är har de skaffat en resdagbok så jag ska gå in konstant och kolla upp hur de har det.

Har hunnit gå på en promenad med Greken och käkat lite pannkakor. Ska städa lite och sedan åka till mitt pass. Premiär. Wohoo. Hoppas det kommer många.

Jag är sugen på något, typ spaghetti och köttfärssås. Riktigt god. Mums.


Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0