Breakfast

Jag vaknade på tok för sent idag. Inte för att jag har ett jobb att sköta idag utan för att jag inte tycker om att sova bort dagen. Men jag har i alla fall ätit en bra frukost. Konstigt nog är jag ständigt hungrig nu för tiden. Som igår kväll till exempel. Jag åt kvällsmat tills det sprutade ut ur öronen, och när jag sedan gick och la mig två timmar efter så var jag hungrig, min mage kurrade. Så ska det ju inte vara. Jag älskar visserligen mat så jag har ju inga problem med att äta, men det blir lite jobbigt om man ska äta varannan timme.... Precis när man ställt undan är det dags att ta fram igen.

Say what?
Postat av: mariana DG

ooh ser sjukt gott ut :D men får typ sommarkänslor av bilden

2009-03-10 @ 16:57:53
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0