Back in the...90?

Kändes som att man kom en bra bit tillbaka i tiden igår. Jag åkte den gamla tunnelbanan. Det är sant! Stod och väntade på tunnelbanan på röda linjen och helt plötsligt ser jag ett gammalt tåg komma farandes ut från tunneln. Tvekade lite innan jag gick på, men entrade sedan när jag såg att fler gick på. Det var verkligen flera år sedan jag åkte en sådan här spök(?)vagn. Inte var dag alltså.
Tycker det är lite skumt att de inte har bytt ut alla vagnar till de nya och planerar redan att fixa nya vagnar med så gott som bara ståplatser. Är det inte bättre att byta ut alla först? Det ser ju inte klokt ut när man står på en station och på varsin sida kommer det in ett tåg, det ena från typ 80-talet och det andra från tillbaka till framtiden.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0