Where to go?

Har en till fråga. Fjällen eller solen? Förra året när vi precis skulle sluta skolan fick vi reda på att vi gärna fick följa med på detta års fjällenresa om vi ville. Då lät det som att alla skulle följa med. Nu är det typ två som kan följa med. Börjar då bli lite osäker. Visst det är ju kul även om det bara blir två , men jag var inställd på att vi skulle bli gänget igen. Så nu börjar jag fundera på att banga och istället spara till en solsemester med min karl.
Älskar ju både fjällen och solen, så det blir ett tufft val.

Har i och för sig inte varit på solsemester på 100 år. Så det är fan dags. Jag har bestämt mig. Haha.

Nu ska jag beställa smycken.

Say what?
Postat av: Christine

Tycker ni ska satsa på solen! Som du säger, blir ju inte samma om inte alla kan åka med. Hade vart så himla kul om alla kunde! Men vi styra upp nåt en annan gång allihopa :)

2009-01-20 @ 11:59:11
Postat av: Mari

Jag har tackat ja, men som det ser ut blir det inte av för mig. Ska till Åre helgen efter, så ekonomin trasslar lite då.. Och det är som ni säger, utan alla 07/08-or blir det inte samma..

2009-01-20 @ 22:40:47
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0