What's your name, what's your sign

Still not feeling good. Näsan rinner enormt och nu känns det som jag har feber igen. Fryser som en tok. Funderar på att hoppa in i en riktigt varm dusch.

Just det jag kom på ett litet I-landsproblem ja kan drabbas av ibland och undrar om det är någon med mig. När man är förkyld, alltså näsan rinner, så blir snoken oftast röd av alla snytningar och man känner att man gärna vill piffa till sig lite med lite smink. Det är alltså nu vi kommer till problemet. Du är snygg och känner dig fin, kvällen kommer och du ska tvätta bort sminket. När du sedan har sköljt ansiktet börjar ju näsan rinna om möjligt ännu mer.
Detta leder i alla fall till att jag hellre går hemma totalt glåmig, rödflammig och fnarig än att sminka mig och sedan bli ännu mer snorig. Låter det som att jag är ytlig? Det är jag och jag står för det. Älskar smink. Jag blir glad varje gång jag sminkar mig.

Say what?
Postat av: Mari

Jag älskar också smink :) Håller med dig, när man är sjuk FÅR man vara osminkad och se ugly ut hihi..



Hoppas du snart mår bättre..Puss

2009-01-31 @ 14:46:48
URL: http://marriie.blogg.se/
Postat av: FpiPPrqWPd

buy valium online order valium online mastercard - valium mg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0