SL?

Fattar inte riktigt hur SL tänker. Man går in på deras sida för att klicka in hur och när man ska åka hit och dit. Har alltid trott att de fixar fram den snabbaste resan. Nehejdå. Fick tips om att söka på ett helt annat sätt och har nu tjänat en halvtimme på det. Så skulle jag i första taget lyssnat på SL, hade jag vrait på väg ut genom dörren nu, men tack vare den anonyma tipsaren sitter jag här nu i lugn och ro och behöver inte gå utanför dörren förrän om ungefär 40 minuter.

Det är vad jag kallar vardagslyx.

Say what?
Postat av: Linn

Åhh babe! Hade jag gärna gjort men som jag skrev i mitt blogginlägg som du kommenterade :P så åker jag till Björnriket imorgon bitti för lite BRÄDA! :D



Men nästa vecka, har du inget då?



Nu har ju ja inte sats-kort heller.. de är väl sats du är på?? :)

2009-01-28 @ 14:50:14
URL: http://dagenslinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0