Måste ha

Tror jag ska satsa på en digitalkamera i morgon. Must have liksom. Den lilla.

Jobbade idag med, med en ny tjej. Eller ah, egentligen var det ju jag som var ny. Jättetrevlig. 20-åring som har en 7 månaders unge. Nej jag känner verkligen inte hur det kliar i min livmoder. Antingen så är alla gravida, håller på att bli eller har nyligen utploppade småbebbar. Vill ha det också.

Jag är så jävla pepp till den 7:e, det ska bli så satans roligt. Bara så att ni vet.

Och by the way så har jag betalat smyckena som jag beställde som Carre ska få på sin b-day. Längtar verkligen efter att se dem.

Say what?
Postat av: Alexandra

Hahahahah! "kliar i min livmoder.." Det var sjukt kul! :)

2009-01-25 @ 18:08:30
URL: http://justcookie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0