Klättervägg

Jag pallar inte ligga still. Det kliar i mina ben liksom så nu tänkte jag städa lite. Kul va? Njae, men nödvändigt och det blir  ju så fint efter och så kan man överraska karln lite.

Tror kanske att jag ska ta en kopp the innan. Vi har köpt ett nytt jättegott the som smakar mango. Jag är ju inte direkt den där som diggar grönt the. Så detta är perfekt, smakar riktigt sött och det är även det närmsta jag kommer mango då jag är allergisk emot det. Men i sådan här kemisk form funkar det.

1. För några dagar sen när jag kommit hem från jobbet. (datanörd)
2. Ett av de nya linnen jag köpte. Riktigt nöjd :)
3. Somnade ju i soffan igår, gissa om paparazzin var framme då?
4. Vilar ju även idag...frussen.
5. The...tycker vi om.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0