Känner för en ego-stund för jag mår bajs så det är synd om mig.

nyårsaftonlooking angrybenny och jag på återträff  jag ville behålla boobisarnaCicci-Loo

FreakshowhobbyfotografSöndergråten på avslutningenHawaiicruiseFryser lite

SjömansmongoCicci HoodTysk modellÄlskar honomSinnpaj. Vill ha vår nu

T och jagSkidorna påMidsommarfrillanElins 18-årsdagKlarade milen

Hyfsat nyklipptTrollwet lookAvslutningen. Älskar detta kort.

Älskade Toola och jagBredaÖvar dans inför avslutningen. Vi rockade fettFjortis

Flugan och myggan  PussyMongo? Jag? Nej!I let you lick the lollipop

KärlekTärnaSå jävla coola punkrockersSyster

Störda systerSopaSovandesToker

Toola och jag

Japp, man kan ta många olika skepnader. Kul att kolla tillbaka lite. Detta fick mig att vilja börja med fotoalbumet igen.


Say what?
Postat av: Mari

Nice med massa bilder :)

kram o puss

2009-01-29 @ 23:17:38
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0