Januari 5

Finns det något mer underbart än när det ligger snö på träden? Knappast, möjligtvis några få saker. Och solen har tittat fram. Helt underbart. Humöret på topp.

Hade en soft morgon med Älsk och Veronica Mars. Runt tvåtiden åkte jag till gymmet och cyklade igenom passet två gånger. Kändes hyfsat bra ändå och imorgon ska jag ha testcyklare. Så då får jag se om jag har flåset att prata också. Har ju itne cyklat på ett bra tag då det varit så mycket jobb.

Fick ett samtal från Mary igår. Norrlänningen måste ju ha någonstans to crash från fredag till den Stora dagen. Så karln och jag får finbesök då :)  Fan va kul det ska bli att träffa alla igen. Helt underbart. Kan inte förstå att det var ett år sedan det var vi som gick på skolan och pratade med förra årets elever. Tiden rusar fram.

Nej nu ska jag sortera tvätt. Kul. Sedan är det middag.

Say what?
Postat av: Mari

Tack ännu en gång för att jag ska få sova hos er =) Helgen kommer bli niice, ser verkligen fram emot att få träffa alla =)

2009-01-06 @ 21:23:20
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0