Januari 2

Okej jag suger på att uppdatera jag vet. Men jag har inte riktigt varit med i huvudet de senaste veckorna och nu i veckan så artade det sig i ett litet psykbryt/sammanbrott. Känns som att man är och nosar på den lilla väggen. Jag har jobbat praktiskt taget varje dag från tidig morgon (06.15) till sen kväll (22.30). Har tänkt att jag skulle tjäna lite pengar, för det längtar man ju alltid efter i januari när man gjort av med decemberlönen på julrean. Men i måndags så kom tårarna, först hemma sedan på jobbet. Kroppen sa helt enkelt ifrån. Var så dags det.

Har hur som haver haft en underbar jul med min älskling och likaså nyår, trots att själva kvällen kanske inte artade sig som den var planerad, men jag är nöjd.

Ska nu in på toa och fixa mig lite. Vi ska nämligen in till stan och äta på restaurang och sedan ska vi se på Cirkus Cirkör. Vi systrar plus respektive (ja Linnéa tar med sig Molgan).

återkommer med bilder när jag har tid. Kanske näsa vecka :)

God fortsättning på er alla!!

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0