I'm lying alone with my head on the phone, thinking of you 'til it hurts

Sitter alltså här ensam right now. Har Miss Secret Agent på i bakgrunden och gissa vad? De sänder inte bara ettan idag utan även tvåan. Wohoo, min kväll är räddad.

Jag kommer knappt träffa C på två dagar, idag sågs vi endast till middagen. Imorgon drar jag innan han vaknar, kommer hem runt 16, och sedan blir jag ensam resten av kvällen då han ska jobba hela dagen. När han väl slutar så ska han möta upp sina lagkamrater någonstans inne i stan för imorgon är det Superbowl. Superbowl är ju såklart amerikansk fotboll. Ja, nej alltså jag kan erkänna att jag inte har den blekaste om det är någon kupp eller något. Men det börjar i alla fall klockan 01.00 och slutar då runt 04.00 i och med att det är direktsändning från USA. Så vi kommer alltså inte ses förrän tidig morgon på måndag. Kommer kännas skumt. Jag vet att det låter superlöjligt, men man är ju van vid att ha någon vid sin sida i sängen.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0