Guten morgen alles!

Har precis käkat frulle och såg att darling missat att stänga av datorn igår kväll så då tänkte jag att jag lika gärna kunde skriva ett litet inlägg.

Jag sitter just nu med ett dilemma. Jag har köpt en grymt snygg skinnjacka som jag såklart vill använda så fort som möjligt. Tyvärr är det ju minusgrader...Vi gör en lista istället.
Det som talar mot:
¤ Det är minusgrader
¤ Jag kommer ångra mig då jag har en resa på en och en halv timme och jag kommer frysa ungefär en timme och tio minuter av den.

Det som talar för:
¤ Jag blir jävligt snygg
¤ Jag ska till stan med Carro efteråt med en stor bag i släptåg och ska jag då ha min dunjacka kommer jag svettas arslet av mig istället.
¤ Jag kan faktiskt ha underställströja på mig.

Okej jag såg precis att jag kom med fler fördelar än nackdelar. Så än så länge blir det den. Kanske ångrar mig i dörren.

Ciao!

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0