Finfina grejjer

Har städat hyfsat idag, ska fortsätta efter jag skrivit detta inlägg.

Åkte till byn med karln idag och impulsköpte en digitalkamera. Wohoo. Är så lycklig. Äntligen kan man lägga till lite bilder i inläggen. Är så tråkigt utan bilder tycker jag. Det blir så mycket text bara.

Idad är det cirka 3 veckor kvar till min kusin är beräknad att ploppa ut en liten flicka, så roligt. Älskar barn och det är kul när släkten utökas. Hmm, känns nästan som att nästa på tur är en själv, eller möjligtvis en till Mini-Holger. Men jag har inget emot att vara nästa på tur.
Drömde inatt att vi sedan ett tag tillbaka bestäm oss för att lägga ner det här med p-piller och när allt började kännas mysko i kroppen köpte vi ett preggotest. Jag kissar på det och lägger det upp och ned på handfatet och går ut till vardagsrummet där karln sitter och väntar. Vi väntar lite längre än angiven tid då vi egentligen vet vad det kommer visa, men inte vågar se det definitiva. Vi går in och hämtar stickan, räknar till tre och vänder på den. Japp, vi är preggo och jag börjar böla. Glädjetårar då. Underbart.
Vi (läs jag) har redan börjat planera hur vi ska berätta det för alla. Så kul :)

Jeje. Haha, känns som att jag tjatar om bebosar just nu, men det känns som att alla går med magar, nyligen ploppat eller planerar. Jag vill också :p

Say what?
Postat av: christine

Låter som att ni på riktigt funderar på utökning..? :) Kan det vara så att världen snart får se en mini Olby-Brand? Jag är gärna barnvakt, så ni vet :D

Postat av: Alexandra



Jag hann knappt pinka EN droppe på stickan förens den skrek PLUS, PLUS, PLUS! Tokgravid med andra ord. Hade oxå tänkt vänta & samla mod, iallafall angiven tid. Men neeeh då. :)

2009-01-27 @ 12:08:11
URL: http://justcookie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0