Yesterday

 Jag bakade scones...smakade väl inte direkt jättegott.

Och kärleksbrownies till de i min familj...eller till de som befann sig i sthlm iaf.

Sedan åkte vi hem till Mickis för att kolla #2 på schlagern

Vi bunkrade upp med grönsaker (chips, godis, dip o läsk)

 Limpz diggade blomkålen

Limpz petade mig i ansiktet med morotssnoppen

Jag hittade en liten colaflaska o Limpz fortsatte suga på... moroten

Bäbba var också med... och smakade på chipsen

The One and Only Silversnopp... fast jag censurerade bilden för er egen skull.

Say what?
Postat av: Linn

Och för guds skull inte att förglömma - MICKIS GELEHJÄRTAN!! De va ett jääävla tjatande.. haha

2009-02-15 @ 11:59:48
URL: http://dagenslinn.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hahaha! Va bra att du "censurerade" bilden, var lite orolig att jag skulle va tvungen att bevittna snorren - igen! :)



Och det va ett jäääkla sugande på er två!



Kramkram!

2009-02-15 @ 13:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0