Wow

Vad roligt vi har haft det idag. Började med dansaerobics och sedan blev det Bollywood. Fy fan va roligt. Skitkul verkligen. Jag ska kolla upp om något center har Bollywood på schemat. Riktigt roligt var det. Jag tjoade och tjimmade och det hör inte riktigt till min normalitet. Holy schmoly.

Har precis klämt en burgare då SATS som det hälsoföretag det är serverar sallad till människor som alltså ska träna en hel dag!! Känns inte riktigt som att en tanig sallad piggar på energin totalt. Men den var god i alla fall. Kändes som att en hamburgare var nödvändig då vi säkert kommer få sallad ikväll med :p

Skulle egentligen vilja sova, men jag hinner inte. Ska vara på centret igen klockan 18 så det som gäller nu är duscha och sminka sig. Sedan är det nog dags att dra. Är så jävla pepp :)

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0