Vardagsmiddag

Varje vecka (eller så gott som varje) har vi något som vi kallar vardagsmiddag tillsammans med vår extrafamilj. Detta betyder alltså att vi bjuder på middag ena veckan och de den andra. Nu har det varit lite glapp på grund av sjukdomar, jul och så vidare. Men ikväll blev det av. Vi åkte hem till familjen E. Det är så sjukt roligt att vi har denna tradition, tror vi hållt på med detta i säkert 7 år. Awsome.

Trots att jag åt mig apmätt på Tant Anns supergoda köttfärssås och spaghetti så känner jag att jag nog måste äta en nattamacka. Sedan blir det sängen för mig. Öppnar imorgon med.
Och imorgon har jag ingen aning om vad som händer. Jag öppnar, jobbar till elva, efter det drar jag in till staden för att hitta en röd klänning...jag och klänning är ingen bra kombination, men jag måste, sedan får jag se hur mycket klockan är och om min kära karl har vaknat upp ur narkosen. I sådana fall åker jag till honom och tittar till honom.
Ska även hinna med bio på kvällen med the girls. Och förhoppningsvis hinner jag laga lite mat så att han har att äta när han kommer hem dagen efter för jag är ju borta hela dagen imorgon. Ska bli så roligt.

Här kommer lite bilder:

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0