Try to sleep

Det råkade bli så att jag tog på mig att öppna idag. När jag gör så bidrar det alltid till att natten blir så gott som sömnlös. Nu tror jag i och för sig att sömnlösheten denna natt berodde på lite andra saker också.  Låg i sängen och pratade med älsklingen om allt. Mest då om döden och begravningar. Inte världens roligaste ämne, men han fick prata av sig och jag...grät. Kom ju inte som en överraskning, men som jag skrev i förra inlägget vill man ju vara stark.

Tack så jättemycket för era kommentarer. Ska skicka de vidare till My Love.

Och förresten, han blev jätteglad för halsbandet. Så nu har vi båda på oss de grymt fina halsbanden. Älskepälsk.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0