Trög blogg

Orkade inte uppdatera igårkväll då blogg.se var sjukt trögt och jag drabbas av kraftiga spasmer om datorn inte rullar på som den brukar. Jag börjar slå på tangentbordet, musen kan flyga all världens kos, skärmen kan också få sig en snyting. Så det fungerade helt enkelt inte.

Fixade jättemycket i fotoalbumEN igår. Japp nu är jag inne på mitt andra album och det kommer nog också fyllas ganska snart. Ska bli så kul sedan när man kan börja skriva kommentarer till alla bilder. Har ju ett album som redan är halvfullt som representerar tiden från Lillsved. Det är sjukt vad många bilder man samlade på sig där, och det roliga är att jag inte alls känner att en enda bild är waisted. Minnen.

Var ute på en liten promenad med syster Mellan igår. Tanken var att vi skulle gå ut medan det fortfarande var ljust. Visst det hann vara ljust ett litet tag, men sedan svek solen och det blev mörkt och svinkallt så vi gick till byn och handlade lite fotosaker och sedan köpte vi thaimat. Mums!

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0