Traditioner

Greken och jag har skaffat oss en tradition på tisdagar, inte så värst nyttig. Hon håller sina pass och väntar sedan in mig tills jag har stängt, sedan drar vi till donken. Idag var det crazy I'm tellin y'all. Vi blev påminda om att det var sportlov det vill säga att alla djur som befinner sig i unga år runt 14 till 17 är utsläppta ur sina burar. Så när vi slagit oss ner var vi omringade av fjortisar som alla såg likadana ut;( rufsigt hår som hade dreads pga utebliven borstning, hörlurar (har alltid undrat om de har musik på, har de det är de ju sjukt asociala i sitt sällskap, har de inte det undrar jag varför alla springer omkring med exakt likadana och har de på öronen), alla hade minst varsin piercing antingen i näsan, mouge eller ögonbryn, 50 lager mascara.) och gräsrökande alkisar som självklart ska sätta sig bredvid oss. Men nästa vecka är everything back to normal again och vi kommer sitta där ensamma.


Say what?
Postat av: Mari

haha, vilken härlig tradition :).

2009-02-26 @ 13:20:10
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0