Tög kvällsblogg?

Inte heller igår fungerade blogg. Allting gick aplångsamt.

Jobbade igår kväll och oj vad tiden flög fram, fick en uppgift att göra och det tog sitt lilla tag då man samtidigt ska logga in medlemmar, tömma solariena, räkna kassan, svara i telefonen, binda nya kort osv. Men det var lugnt. Gillar verkligen när man får uppgifter, tiden flyter på både bra och snabbt. Ibland för snabbt. Kände mig som Cicci Sekreterare.

Ska snart dra iväg till mitt pass och sedan fortsätta med mitt långa pass när jag kommer hem. Måste komma ihåg att köpa skivor att bränna ner det på. Shit, jag börjar bli lite nervös. Har ju kört korta passet hur många gånger som helst, men långa blir det premiär för på lördag.

Jag vill ha vår. Var är solen ni skulle skicka ner Christine och Mari? Den har inte kommit. Suck! ;)

Say what?
Postat av: Christine

Jag fick tillbaks den igår, för jag hade visst angivit fel adress. Så nu är den på väg på riktigt! ;) Den är åtminstone inte kvar här idag. Puss!

2009-02-18 @ 12:22:23
Postat av: a home far away

Wow vilka fina foton du tar!





Kram Gunilla i Singapore

2009-02-18 @ 13:26:50
URL: http://www.vitaanglar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0