To do nothing

Har inget jobb idag heller. Nice, ska dock tvätta. Och det är ju faktiskt ganska skönt när det är över. Man känner sig så nyttig då.

Ska också fortsätta med fotoalbumet och tänkte även hinna klämma in en promenad. Inte just nu, för nu yr snön så det skulle inte ge mig den frid jag söker när jag går ut och rör på mig.

Fick ett mess av Limpz igår kväll där hon skrev att det blev mer snyggfaktor i Mello på lördag, SnyggErik och hans EMD ska vara med. Haha, kan tänka mig att hon sitter och dregglar i väntan på att få se dem. Jag sitter mest och hoppas på att det inte blir mer silversnoppar. Jag tror jag har gått och dragit på mig men för livet :/


Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0