Tell my love, I'm leaving...

Det blev ju som sagt lite ändrade planer igår. Det blev till att stanna hemma med pojken, inte för att det gör något. Det är bara mysigt. Missade inte kvällens happening heller, satt som klistrad framför Melodifestivalen. Hade nästan sjukligt bra kontakt med Limpz via sms efter varje låt. Tror att min inkorg svämmar över med meddelanden från henne angående EMD, BWO's Martin (som hon för övrigt hatar), finalen i Globen. Men jag tycker nog att det inte riktigt var någon som sög pungsvett för en gångs skull. Brukar tycka att det bjuds på det ganska mycket annars. Och för ovanlighetens skull vann de som vi hoppats på, eller de gick direkt till finalen. EMD och Molly de lilla sånglärkan.

Skulle ju egentligen åkt och handlat blommor igår men så blev inte fallet. Musten gick ur mig helt efter att jag kört spinningpassen. Tror att det var all nervositet som släppte. Måste också passa på att tacka Musslan som trots att jag inte hämtade henne med lådbil som hon ville kom på passet. Thank you Mussle!

Idag blir det jobb, men inte så länge så det är nice. Ska försöka locka med karln idag istället så vi kan köpa blommor. Längtar till ikväll då ska han nämligen laga currykyckling åt mig. Mums.

Say what?
Postat av: Linn

glöm inte fågel-influensa-dansen.. den vill man ju gärna se igen..(host)





ja vill spinnaaa nästa lörda!!! (nu på lörda kan ja inte, men nästa)



puss babe

2009-02-22 @ 09:23:12
URL: http://dagenslinn.blogg.se/
Postat av: Anna

Hihi, du var så duktig!

2009-02-23 @ 15:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0