Riktigt nöjd

Är totally happy med dagen. Först lite cykel och träffa några från cykelgänget, sedan lite god woklunch med två av brudarna, efter det, hem för att baka lite scones och brownies med hjärtan på. Big effort må jag säga då jag aldrig bakar annars. De blev i alla fall uppskattade så det var ju roligt. Mindre kul är disken jag ska ta itu med imorgon efter frukost.

Hur som helst så ska jag nöjd gå och lägga mig i sängen efter att ha varit hemma hos Mickis tillsammans med Lus, Limpz och Bebb och kollat på schlager. Får se om jag kan somna då vi nog var med om den hemskaste synen ever! Ni vet rockbandet som var med ikväll, trummisen där stod såklart längst fram när de väntade på rösterna och han hade lånat sin lillasysters silvriga leggings och jag kan säga att vi såg hans snopp. Den hängde ju där bara! På vänster sida. Lillfinger. Stackare. Vi mådde i alla fall inte bra efter. Sedan när alla fotografer ska komma fram för att fota så tog han tag i den lille. Varför?

Jag kan i allafall säga att jag är stolt som tuppen över min älskade hjärtevän som sover bredvid mig varje natt. Honom älskar jag verkligen. Han är underbar och han är min.

Say what?
Postat av: Alex

Silversnoppen! Uuäääh! Det blir mardrömmar inatt känner jag.. :/



Kram!

2009-02-14 @ 23:41:27
URL: http://justcookie.blogspot.com
Postat av: Alexandra igen..

Hahah! Fy fan. Såg på Aftonbladet wbb-tv nyss.. Reportern frågar sliverleggingsen om det är "äkta vara" i hans byxor, varpå Silver ännu en gång nyper tag i sin snorre. Sen säger han: Näföfan, det här är min penis. NÄHÄ?

Spy!

2009-02-14 @ 23:46:20
Postat av: Mari

Sv: Listor är alltid roliga att göra :)

Hoppas ni haft en bra helg..Pussss

2009-02-15 @ 14:47:39
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0