On the go

Shit det finns ingen tid över. Gick upp early morning i morse och åkte med mor min till City Gross för att storhandla. Det blev det verkligen.
Ska nu iväg till Kungen på möte, sedan tillbaka till byn då jag ska byta av snabbt i repan för att sedan dra hem till Ballen och käka burgare eller havregrynsgröt, time will tell. Sedan off to The Party. 75. Party party.

Får återkomma med bilder på söndag tror jag då även morgondagen kommer ta upp all min tid. Först pass x2, sedan fira Syster Mini som fyllde 18 i september så det är på tiden att vi firar henne tyckte vi. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Bio, middag och melodifestival blir det denna gång, nästa gång blir det även discobowling.

Ciao!

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0