Oh my god!

Har varit så sjukt rastlös idag. Tänkte i morse att jag skulle träna, men jag var inte alls sugen så efter att ha ätit frukost så satte jag mig och pillade lite med fotoalbum. Vilken jävla tid det tar. Men vad skönt det är när man får lite av det gjort i alla fall. Har en hel del kvar, men det ska göras. När jag sedan fått in alla bilder saknas bara text under dem. Pust. Får samla energi och tid för att få det gjort, för jag kan ju inte påstå att det är jätteroligt att göra. Men tänk vad roligt sedan när man tar fram dem vid olika tillfällen. Familje-, landställe-, fest-, kompis-, Lillsveds-, estetbilder. Finns nästan en kategori för var människa.

Hann förresten med att storstäda tillsammans med karln. Skulle dock behöva vädra. Hur mycket man än vädrar i denna apartment så luktar det instängt. Och vi känner inte direkt för att vädra mer än nödvändigt då det är sjukt kallt i denna lya.

Hur som så ska vi snart ner och möta syster Mellan för att handla lite sen middag. Sedan kommer även Jomps och syster Minst (inte i sällskap dock... det vore ju strange)

Vad gör ni ikväll? Ser ni på Beck kanske?

Say what?
Postat av: Ida B

jag såg inte Beck utan sov. var bakis som vanligt. får ångest när jag läser. borde med träna och städa :/ vi syns/hörs i v. PUSS

2009-02-16 @ 06:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0