No day but today

Sov ganska bra trots att jag sov själv. Brukar ha lite svårigheter med det annars, men jag gissar att jag var för trött för att missa sömn. Blev lite arg igår kväll dock, precis när jag höll på att slumra till, klockan var runt tolv, då ringer min mobil och det är ett nummer som jag inte alls känner igen. Inget vanligt mobilnbummer heller och det börjar på +49. Har inte Sverige +46? Får höra om det var C, men jag tror inte det.

Idag är det dagen med stort D för C. Begravningen är klockan 10. Då ska jag tänka på honom och hela hans familj :'( Jag klarar inte sådant här, jag kommer säkert börja gråta. Gjorde det igår kväll när jag skulle somna. Tänkte på att vanligtvis hade de alla varit glada över att träffa varandra men denna gång vet de att de träffas på grund av att de har förlorat någon som annars alltid brukade vara med.


Vi är ute på en promenad, lite slitna dagen efter nyårsafton 07/08

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0