Nice weekend

Har haft en riktigt nice helg.

I lördags var det då dags för The Big Happening som alla gått och pratat om i ett år. Sats inspirationesdag. Gick upp tidigt (kl 06.00) för att göra i ordning mig och hoppade sedan på tuben, efter ett tag hoppar Ballen på. Hon ser att det sticker fram lite neongrönt tyg under min jacka och frågar : Ah, har du också på dig ditt gröna linne? Ja det hade jag ju och så såg vi att vi även hade likadana byxor på oss. Efter ett tag hoppar Häggen på och vi berättar att jag och Ballen har likadana kläder på oss, hon börjar asgarva och drar ner dragkedjan, vad är det som blottas om inte ett likadant neongrönt linne som vi också har på oss?!

Dagen börjar och det blir lite show och tal. Sedan splittras alla upp och går till den sal de har bokat. Det var fyra träningstillfällen under dagen och man fick välja fysisk aktivitet eller föreläsningar. Jag valde bara fysiskt. Först började det med dansaerobics, sedan var det Bollywood och det var ta mig fan det roligaste jag gjort i hela mitt liv. Grymt kul. Efter det var det lunch. Egentligen skulle det varit Afro efter men då drog vi hem.

Gjorde i ordning oss hemma för att sedan mötas upp på gymmet för lite förkrök och kom-igång-stämning. Riktigt kul. Sedan åkte vi i samlad trupp till Bryggeriet/Tryckeriet (minns inte vad det var). Shit vad mycket folk det var, 1300 pers. Men galet kul var det. Hmm, lägger upp lite bilder och låter de tala för sig själva.


1. En nykter Ballen på dagen
2. Jag och Jesskicka
3. The Golden Ticket
4. Färgglada gänget
5. Hulken = bästa kostym under kvällen. Fick även pris
6. Ballen och jag
7. Rödamattan-gänget
8. Läskiga Hulken
9. Piiis aot
10. Jag var hungrig okej?!

Say what?
Postat av: Mari

He he, det ser ut som ni hade det riktigt skoj :)

2009-02-09 @ 17:21:22
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0