Min lilla bebis

Tycker så synd om min karl. Igår kväll när vi skulle gå och lägga oss, läser han en gång extra på lappen med information om operationen; -Shit! Oj, vad har han nu missat tänker jag. Han skulle ha köpt en antibakteriell tvål som han skulle tvätta sig med igår kväll och nu på morgonen. Så han sätter sig på tuben klockan tolv på kvällen och kajkar in till Scheeleapoteket som har dygnetruntöppet. När han väl kommer fram inser han att han inte har kortet med sig...
Så nu har han alltså inte tvättat sigmed tvålen, han tog någon sårtvätt som vi hade hemma istället. Får se om det blir någon operation.


Tycker synd om honom i alla fall. Det hade verkligen lika gärna varit jag. Så typiskt mig att missa något sådant.

Say what?
Postat av: Alexandra



Åh neeeej! Fy fan va jobbigt.

Kommer ihåg när jag skulle operera handen, då var det där med tvålen skitviktigt! Men sen när jag väl kom dit så var det som att dom inte brydde sig vare sig jag hade tvättat mig med den eller inte.. Skumt. Hoppas han fick opereras!



Trevlig helg!

Kram!

2009-02-06 @ 11:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0