Mätt och belåten

Idag är det den 25, vilket oftast betyder glädje och jubelrop, kanske några glädjeskutt också. Idag kan jag väl inte påstå att sådant är fallet. Visst jag får lön, men den är nästan hälften av vad jag vanligtvis brukar få och min babe kommer inte få sin lön förrän senare i månaden.Så vi betalar våra räkningar sedan blir det att slicka golvet efter smulor och hoppas på tur.

Ska iväg och köra pass nu. Sista gången på kungens för detta kvartals räkning. Nästa vecka är det ny musik som gäller. Spännande, dock ingår en låt som ingen gillar och ingen vet vad de ska göra med. En cowboylåt. Vad gör vi med den? Kan man inte bara snabbspola?

Ska jobba med barnen ikväll också och sedan stänga efter att ha bytt av Greken.

Imorgon ska mor och jag till Ikea som jag älskar. Ska införskaffa vårt efterlängtade soffbord om det finns inne. Åkte ju dit två gånger senast vi försökte utan att få det trots att de sagt att det skulle finnas inne. Me no like.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0