Liebe Sonne

Denna underbara sol, vad man har saknat den. Älskar den. Den har till och med värmt min rygg när jag rört mig ute. Jag blev till och med svettig när jag i tunn skinnjacka gick hem från byn för andra gången idag. Trots att jag då gått två promenader frågade jag babe om han ville ut och röra på sitt onda ben och få lite mer solstrålar på sin underbara nuna. Det ville han. Så jag grabbade kameran i hopp om att någon gång lära mig den.

Sitter här nu med ett färdigt spinningpass och är rätt så nöjd faktiskt. Fast trots det är det så dubbelt för till detta pass har jag tagit musik som just jag älskar och som just för tillfället spelas rätt mycket på radio, men blandat in några gamla godingar. Har liksom inte alls haft några låtar som kommit till mig när jag satt mig ner för att få ihop något. Hoppas på att det nu ska ramla in massa när jag faktiskt redan har ett pass. Och det är ju så lätt att mixa ihop i MixMeister. Underbart program.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0