Knut

Här hittade jag en jättebra sida där man kan lära sig göra slipsknutar. Jag valde den som såg lättast ut: Fransk 2.


Say what?
Postat av: Tina

Hej Cicci. Hoppas att du mår fint. Hittade inte din e-mejl nånstans men däremot din blogg så skriver här istället. Jag har förstått att du söker mera jobb och jag kanske har nåt för dig. Ni bor ju i vällingby och det här ligger i Bromma så är rätt nära. Jobbet är som gymnastikinstruktör och de dagar som främst är intressanta är måndagar(13-18),onsdagar (15-20.30) och lördagar(9-14 ev 15), kan du inte alla dagar så är det okej. Skulle det kunna vara nåt för dig? Jag kan isåfall rekommendera dig. Mejla mig så pratar vi mera vettja. Kram/ Tina

2009-02-05 @ 22:02:25
URL: http://tenah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0